Jdi na obsah Jdi na menu
 


ZOXCALL

29. 10. 2018

ZOXCALL

Kontakt na sociálního pracovníka

Potřebujete, aby vaši klienti měli na vás kontakt po ruce, ale máte obavu, že vizitku ztratí, číslo si neumí uložit nebo ani nemají kam? Volací vizitka ZOXCALL je ideální pro sociálně slabé, umožňuje přímé spojení s vámi bez dalšího ukládání či nutnosti mít telefon. Klient se s vámi spojí jednoduše stiskem tlačítka.

Praha, 13. 9. 2018  Technologická firma ZOXCALL ve spolupráci s operátorem O2 uvádějí na trh své první zařízení se zabudovanou technologií eSIM.

„Zařízení stiskem jednoho tlačítka volá na předem určené telefonní číslo a zákazníkům tak umožňuje snadné a rychlé spojení i bez mobilu. Svými malými rozměry se vejde do kapsy nebo peněženky, a tak je vždy po ruce,“ popisuje Ota Kaláb, CEO společnosti ZOXCALL.

„První eSIM zařízení, na kterém spolupracujeme, je vhodné jak pro zajištění bezpečí dětí či seniorů, tak v komerční sféře, kde otevírá zcela nový způsob komunikace se zákazníkem. ZOXCALL se dá využít například jako chytrá vizitka, která se po stisknutí jednoho tlačítka dovolá na předem nastavené číslo – na asistenční službu, lékaře, servis nebo do oblíbené restaurace. Stejně tak velmi dobře poslouží pro rychlé hlášení poruch a přivolání pomoci,“ dodává produktový manažer pro inovace v O2 Roman Bacík.

ZOXCALL umožňuje snadné a rychlé spojení na vybrané telefonní číslo. Zařízení nemá displej, ovládá se pomocí dvou tlačítek pro zahájení a ukončení hovoru. Velikostí připomíná kreditní kartu. Oboustranný UV tisk zajišťuje vysokou kvalitu a barevnou odolnost, samolepicí fólie umožnuje častou změnu vzhledu. Dobíjení probíhá přes USB, výdrž baterie je až šest měsíců bez dobíjení. Výrobek je možné recyklovat.

Kontakty:

ZOXCALL

Magdaléna Zachová – zachova@zoxcall.com; +420 222 200 203