ÚK Bot si získává mezi uživateli stále větší oblibu
Již čtyři měsíce pomáhá návštěvníkům webových stránek Ústeckého kraje a krajského úřadu www.kr-ustecky.cz ÚK Bot. Během tohoto období odpověděl na tisíce dotazů, přičemž dosáhl průměrné míry přesnosti 92 % a celková spokojenost uživatelů činila 80 %. Mezi hlavní přednosti patří rychlost odpovědí, přesnost poskytovaných informací a dostupnost 24 hodin 7 dní v týdnu.
„Chatbot Ústeckého kraje se ukázal jako spolehlivý nástroj, který výrazně usnadňuje komunikaci mezi občany a krajským úřadem. I přes tuto vysokou míru úspěšnosti pracujeme na dalším zlepšování jeho odpovědí, aby poskytoval ještě lepší a aktuálnější informace,“ řekl vedoucí odboru informatiky a organizačních věcí Jan Jelínek.
Celkem za období od 1. srpna do 30. listopadu poskytl ÚK Bot 1917 odpovědí. Nejčastěji dotazy mířily na dopravní informace a jízdné DÚK. K dalším top tématům patřilo vyhledávání kontaktů na zaměstnance úřadu a vedení kraje, dotazy administrativního rázu – státní občanství, ověřování listin apod., dále hledání tiskových zpráv a dotazy na kulturní akce v regionu.